Vítám Vás na svých stránkách.

Omlouvám se, aktuálně stylingové služby z důvodu pracovního vytížení v jiném oboru neposkytuji.

pátek 20. března 2015

Osobní styling s klientkou Maruškou

Na práci stylistky je nádherné především to, že se potkáte se skvělými lidmi, se kterými máte nádherné společné cíle - kreativitu, styl, krásu, sebevědomí. Maruška má všechno, takže ji stačilo jen jemně postrčit, a už sama vytváří stylové outfity, do kterých by si před tím sama nejspíš netroufla. Nejdřív jsme u ní doma v šatníku strávily 6 hodin tříděním, vyklízením a kombinování. Některé kousky byly nenávratně odepsány do sekce "ke koním", kam Maru moc ráda jezdí, z jiných jsme vytvořily a nafotily šmrncovní kombinace, mezi kterými se dá ve dnech bez inspirace zalistovat a jednoduše najít tu pravou pro skvělý den.

Maruščina kreativní duše je pohlcena sedmdesátými léty, které jí skvěle padnou, a navíc jsou letos velkým hitem. V nějaké podobě na nás momentálně vykukují snad v každém obchodě. K tomuto období má doma pěkný základ, ale chyběly jí nějaké elegantnější kousky. Ať jsme zkoušely jak jsme zkoušely, většinou jsme v kabinkách v obchodech sklouzly opět k sedmdesátkám, tentokrát však už k těm elegantním variacím. V rozevlátých kalhotách či halence s plisováním se Maru cítila prostě nejlíp. Mám z toho velkou radost, protože takové stylově odvážnější kombinace v českých ulicích moc nepotkáváme, Maruška neodolala ani na facebooku zmiňované široké sukni z Mohita, které jsou už na brněnské prodejně téměř rozebrané. Prý však snad brzy dojdou další zásoby ;). Nákupy jsme celkem strávily asi pět hodin. Obešly jsme několik obchodů, nafotily a odložily v každém několik kousků, pak sedly na kafe a vybraly, pro co kam zajdeme. Bylo to opravdu místy vyčerpávající (tahat celé odpoledne ramínka a tašky není jen tak :D), ale stálo to za to. Už se těším na další spolupráci, příště se prý zaměříme na víc barev do Maruščina šatníku.

Mám od Marušky svolení sdílet s Vámi pár fotek i včerejší zprávu, co mi po nákupech napsala :).
Eli moc děkuji za dnešek, bylo to super, konečně se můj šatník vyrovnal a je černobílý, příští nákupy budou barevné, žluté, cervene, modre musím říct ze jsem koupila jen opravdu to co potřebovala a krasne mi to zapadlo do mého stylu, ušetřila jsem čas i penízky díky tvým odborným radám a těším se na příští tvůj příspěvek na blogu
Njn. takovou chválu na sebe má prostě člověk chuť vykřičet do světa, tak mi ten egoismus pro tentokrát odpusťte :D

P. S.: Omlouvám se za kvalitu fotek, slibuju, že příště už nebudu tak líná, a vezmu s sebou pořádný foťák ;)


Několik fotek z kabinek. Líbí se mi, že ani pro nošení kombinace "all in white" Maru odvaha nechybí a kombinace lehkých, průsvitných materiálů se zdobeným těžším kabátkem či sáčkem pánského střihu je na světlém pokladě prostě božská.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na sdílení všech Vašich myšlenek, nápadů, otázek i odpovědí.