Vítám Vás na svých stránkách.

Omlouvám se, aktuálně stylingové služby z důvodu pracovního vytížení v jiném oboru neposkytuji.

neděle 8. března 2015

Vítejte!

Jsem moc ráda, že Vás všechny můžu konečně přivítat na svém novém blogu Stylistka Eli, kde se můžete inspirovat ve fashion postech plných trendů, styling tipů a módních aktualit a především se dozvědět něco o mé práci stylistky. Je už totiž ze mě velká holka, která má svoje IČO! :D a svůj koníček se rozhodla proměnit v seriózní práci. Styling poradenství poskytuji pro Brno a okolí a co konkrétně mohu nabídnout, si můžete přečíst v sekci služby. Možná mě někteří znáte z blogu Fashion Pie, kam už nadále psát nebudu, a vše se bude odehrávat tady. Pár oblíbených nadčasových článků ze starého blogu jsem sem vložila, aby z internetu úplně nezmizely. Změny oproti Fashion Pie budou a věřím, že k lepšímu. Například konečně mám k dispozici šikovného fotografa, takže se mezi příspěvky budou objevovat i moje outfity. Hned první Vám nabízím už dnes.
Doufám, že se budeme pravidelně potkávat ať už virtuálně na blogu nebo přímo v akci nad Vaším šatníkem a nákupy.







Košile - Motivi, Kabát Reserved, Kalhoty - Orsay, Náhrdelník - Vintage, Brýle - Reserved

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na sdílení všech Vašich myšlenek, nápadů, otázek i odpovědí.